Saturday 21 October 2017

Max Trading System Tiger


MAX Trading System. Cynthia s Signal Entry Stopp scalping system Dots-Guppy-m5.Cynthia s Signal Entry Stopp scalping system Dots-Guppy-m5.With denna scalping systemvariation används ett 5-minuters diagram istället för en 15 läs mer. Bollinger Bands Reversal med Platinum. Bollinger Bands Reversal med Platinum. Bollinger Bands Reversal med Platinum är en klassisk reverseringsstrategi någonsin grön Huvuddelen av läs mer. Kwu Forex Trading System. Kwu Forex Trading System. Forex Trading System Kwu V 2 tidsram 15 min eller högre Valutapar som helst läs mer. Key Points Trading System. Key Points Trading System. Currency Par Majors Time Frame 15min1 Det finns ett marknadsmönster som du kan utnyttja för morgonomvändning läs mer. Granska Besök site. Greetings, All, 04FEB2016.By att skriva detta, hävdar jag inte att jag är en skicklig näringsidkare men snarare ett pågående arbete. Jag började träna mig själv i en ny karriär som Forex-näringsidkare för omkring 8 år sedan gick jag med Max Handelssystem för träningspersonal för ungefär 2 år sedan har jag spenderat tiotusentals dollar på andra metoder som indikatorer robotar-mentoring hittills men de bästa pengarna jag har investerat kom när jag anmälde mig till MAX Trading System i deras Primer-kurs 200 vid den tiden. Vid första mötet kände jag att MAX-personalen var män av integritet men jag var ovillig att satsa mycket på att låta dem bevisa det. Lyckligtvis lär de sig sitt system i faser eller steg. Den första är deras Primer-kurs På grund av den låga kostnaden bestämde jag mig Att anmäla detta beslut var det bästa jag har gjort om min nya karriär, eftersom det visade mig två viktiga saker 1 De skjuter rakt Enligt min mening bör MAX referera till MAXIMUM Integritet, men i deras sinne gör det inte 2 Deras regelbaserade metoder fungerar och fungerar exceptionellt bra. Sedan har jag köpt tre andra MAX-kurser, men jag beklagar inte att jag studerade och praktiserar handel i den utsträckning som var nödvändigt för att lyckas. För att lyckas måste studenten göra arbetet med att studera principerna och öva reglerna i den utsträckning som det undermedvetna sinnet har registrerat dem som reflexhandlingar Som vi alla vet att det inte finns någon gratis lunch Om du inte vill ge dig tid och ansträngning att lära dig och bli skicklig i detta karriär, gör dig själv och dem en tjänst genom att inte anmäla dig. Den inriktade träningen och övningen har vridit en omväxling i mitt sinne För tre veckor sedan nådde jag äntligen den punkt där jag var villig att riskera amerikanska dollar igen i ett live Forex trading konto I Har handlat 4 andra stora konton ner till oanvändbara nivåer nära noll som en del av min undervisning. Men de psykologiska aspekter som skapar känslor förknippade med rädsla för att förlora, rädsla för att missa, girighet och över-trading har varit mycket svårt att hantera under mina veckor av senaste Forex trading experience. Week 2 andra veckan 2016 jag förlorade 20 på min insättning i vecka 2 eftersom jag misslyckades med att följa det jag hade lärt mig och övat på grund av känslor Också jag överhandlade som en vapenskytt, skjuter på allt som rörde sig och dödade mitt eget kapital under processen Vecka 3 Jag gjorde tillbaka förlusten i vecka 2 plus ytterligare 19 vinst Den enda förlorande dagen i vecka 2 var mindre än 1 igen, på grund av att inte följa reglerna Vecka 4 Min kontosaldo sjönk 5 pistolslingen visade upp igen Vecka 5 Med en dag till att gå i vecka 5, den aktuella veckan, är mitt kapital upp 29 över vecka 4. Så långt har jag haft en förlorar vecka och totalt 5 förlorande dagar och har börjat bli mer framgångsrika för att skydda mot gunslingerna över handel, rädsla och girighet jag har vunnit och förlorat några strider och är framåt ekonomiskt men krigsresultatet måste bestämmas nästa år om denna tid. My förlorande dagar resulterar mestadels y från att handla på känslor i stället för regler, gå upp i hundratals vinstdollar i processen De psykologiska aspekterna har varit STORA PROBLEMET för mig Eftersom jag kan övervinna detta framöver, kommer jag att njuta av en mycket mjukare kapitalkurva hittills , kurvan är ganska hakig men visar en fin uppåtgående trend. Och nej, jag jobbar inte för MAX och MAX personal har inte gett mig någon hänsyn till vad jag har skrivit här, kom ihåg MAX Maximum Integrity. Om du är helt engagerad och villig att göra jobbet och du inser att det kan ta år, som att vara skicklig i något annat nytt karriärföretag, är jag övertygad om att rekommendera MAX-Primer-kursen till dig som ditt steg för att lära dig MAX-handelsmetoden. Med tanke på genomsnittlig intelligens , det kommer att fungera för dig om du är engagerad och gör jobbet. Thread MAX Trading System. MAX Trading System. Jag har letat efter ett system ett tag nu och jag har hittat några som jag verkligen gillar den här sidan Men jag är fortfarande en noob så jag vill verkligen se vad några andra alternativ är, se om det finns något som kan förbättra mina så små framgångar. Många människor verkar rekommendera Tiger MAX Trading System Jag har läst recensioner av någon som älskar systemet och säg att det är det bästa systemet som finns, men andra som säger att det är fullständigt slöseri med tiden. Jag undrade bara om någon här har haft någon erfarenhet av det system som de skulle kunna dela. Har det verkligen en 90-vinnande takt som de hävdar att jag trodde det lät lite löjligt men det skulle vara intressant att höra från någon som har testat det för sig själv och för någon som har använt den, vilken typ av månatlig procentuell avkastning har du sett med systemet hittills. Senast ändrad av fxpips88 06-28-2012 på 10 13 PM. Join Datum Okt 2016 Inlägg 1. Jag ser att detta är en gammal post men jag börjar träningen med primeren och jag tycker att den är fantastisk så långt. Värt det. De ger primeren som ett promo På FPA och om du verkligen vill ha avancerad träning kan du bu Y de others. Similar Threads. By icycloud i forumet Free Forex Trading Systems. Last Post 05-11-2013, 06 53 AM. By GirlsCantTrade i forum Newbie Island. Last Inlägg 08-04-2009, 05 10 AM. By tymen1 in Forum Newbie Island. Last Post 06-30-2009, 04 02.By tymen1 i forum Newbie Island. Last Post 05-23-2009, 12 11 PM. Med twtrader i forum Gratis Forex Trading Systems. Last Post 12-03- 2008, 11 45 PM. Tags för denna Thread. Posting Permissions. All times är GMT -4 Klockan är nu 07 26 AM. Läs mer Hur man handlar Forex är nybörjare s Guide till Forex Trading Din bästa källa för Forex Education på webben . Copyright 2005-2015 LLC Alla rättigheter förbehållna. Du måste förvänta dig saker innan du kan göra dem.

No comments:

Post a Comment